Presentkortet

-på jysk har nu omvandlats till en balkongstol :-)   Jag letar ju efter såna lite då och då, och nu hittade jag en för 699 kr- nedsatt till 350 - vilken med mitt presentkort blev 50 kronor att betala :-)  Absolut lagom pris tycker jag, man är väl smålänning.
Eller är jag? Jag är väl vad en gammal fd polare sa- ett neutrum. Fast det var väl mest gällande dialekten- eller avsaknaden av en dylik. Fast jag vet inte, jag pratar oftast som min motpart efter en stunds samvaro, en kameleont kanske? 
 
Vad mer nytt? Jo, den nya soffklädseln kom på,den grå. Mycket snyggt. Soffan ser lite mindre ut,mycket mer "ren" också.  Plockade bort ett gäng kuddar som bara blivit liggande i soffan, mest för att jag inte iddats bry mig om den. En pläd har jag tvättat idag,den bara "var där" i soffan för att ingen orkade flytta på den.  Som man inte bäddar får man otrivas.  
 
Nu ska jag ta ut Stella en stund, sabla liv på den gamla tanten idag. 
 
Fred//SoP 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0