Men nu minsann

-är jag i farten- Så här många inlägg får jag väl knappt ihop på en månad annars. :-)  
Jag hämtade nyss ut fyra adresser på www.postcrossing.com, jag har åtta att ta ut, men nån måtta på skrivandet får det vara. Jag har varit lat på att skriva, och tar jag ut för många adresser samtidigt så blir jag  bara stressad av att jag "måste" skicka dem. Nu brukar jag ta två i taget, men som sagt, jag har varit lite avslagen på sistone. 
Idag fick jag ett (i Mitt tycke) rent fantastiskt vackert kort ifrån Ukraina - 
 
Katt och Höst- 
 
Jag fick också ett ifrån en svenska,bosatt i Nederländerna. Blev först lite förvirrad- va från Sverige? men det stod ju NL före id-numret så ;-)  
 
I Övrigt, har jag fortfarande huvudvärk och axelvärk ( jag har stickat, vilket var roligt men inte nå´bra alls för axel/nacke och hela j*vla konkarongen) ,och det är något rent djävulskt varmt ute, bastuvarning med den här underliga fukten i luften. Inge´roligt. Speciellt inte då Asthra bestämde sig för att nosa sig runt hela papperscontainern på parkeringen. Katt och svettig tant mot het metall-  Fast hon verkade inte ta vid sig av värmen. 
 
Nu, ska jag skriva några kort, sen fixa middag    //SoP 
 
PS. Gillar ni att skicka och få vykort så regga er på postcrossingsidan. Kostar inget,(utom kort och frimärken)  ni bestämmer själva hur många kort ni vill skicka-  Och skäms inte över "bad english", en del kort jag får är svårtydda och jag har svårare att skriva än min fåfänga vill erkänna men- as long as vi understand varann så-- ;-)  DS. 
 
Tofflan
2016-09-14 @ 19:45:38
URL: http://tofflandel2.wordpress.com/

Fint kort, jag såg det på Insta också! :-)

Svar: I know :-) La det på fb också,så snyggt.
Sister of Pain

Tofflan
2016-09-15 @ 18:14:00
URL: http://tofflandel2.wordpress.com/

fb, vad är det? ;-)

Svar: Hm,få se nu,hur ska jag beskriva det stället? Det är lite som gamla lunarstorm ,fast utan bloggfunktion :-D
Sister of Pain

Tofflan
2016-09-18 @ 21:02:19
URL: http://tofflandel2.wordpress.com/

Känner inte till lunarstorm heller.

Svar: Hm? 0_o
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0