Del xxx i Systern som försvann

- och efterspelet - Ja, ibland tror jag inte saker är sanna-  Syrran bytte ju lägenhet,från en trea med trapp till en tvåa utan trapp.  På kontraktet står köpesumman noll-   Men, värdet på hennes trea skulle räknas som köpesumma, vilket också uppgavs från bostadsföreningen.  Nix och nehej- hon köpte en lägenhet för noll kronor, och nästa år blir det därmed skatt på den sålda tvåan.  Inte på den summan som skiljde på inköp av trea och försäljning av tvåa, utan på Hela försäljningsbeloppet av tvåan. Håhå jaja. 
 
Och efter kontakt med jurist, så fick jag till slut några journalkopior. Jepp, ett papper ifrån ögon från mars förra året (första besöket), och  ett från Inskrivningsdagen på sjukhuset den 28e december .  Eh? Var det Allt?    Och den där snubben som jag skulle ta kontakt med på sjukhuset, honom har jag inte hört ett pip ifrån , inte fått något telefontid bokad.  
Jag skrev även till vårdcentralen hon gick till här i byn- Nollsvar.   Ärligt- Jävla dynghögar. 
 
Så, nu ska jag gå ut med katten- 
 
 
//SoP  -som skiter i fred idag men lite Kärlek är ju ok. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0