men nu då-

Nu tycks bilderna ha hamnat där de ska . Alltid något.  ( I mobilversionen av bloggen låg de rätt-ifall nån läste där och undrade om mina hästar var hemma) 
 
Idag fick jag det tråkigaste pc-kort jag hittills fått- en urklippt, omålad sida ur en målarbok. Med texten " Hej, det här kan du själv måla som du vill" ( på engelska)   Fast frimärkena var rätt fina, och det var mitt första "kort" från Brasilien. :-)  
 
I Övrigt, har jag sopat undan lite Snö :-) Japp, fast armen dog. Katterna ville Inte vara ute, och grannen gick förbi med sin lille Vovve som hade fått en polotröja på sig.  De är för söta de där små hundarna. ♥♥  Fast han verkade vilja vara ute- inte grannen dock, han såg mäkta förgrymmad ut. Inte svarade han när jag sa Hej heller. Kanske hörde han inte, så  inmurad i jackhuvan som han  var.  
 
Kört en maskin tvätt har jag gjort också,och nu ska det in i tumlaren. Jeddrar i min lilla låda som jag jobbar. 
 
Det  var väl det hela, från mig, i min lilla värld.
 
   //SoP  
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0