Ibland blir jag

-lite smågrinig på mig själv. Jag köpte ett par boots på rea förra vintern, men de blev knappt använda så jag hann inte känna hur pass bra de var . Nu har jag använt dem en hel del, och de är så sköna att jag inte vill ta av mig dem när jag kommer in. Tänker " men jag vill ju ha dem Inne ju"  .  Så nu letar jag efter dem- och Hittade dem! Men nu kostar de 650 spänn! Alltså, jag gav nog max 300 när jag köpte mina.  Den summan svider- ska jag vara iskall och invänta rea?  Förrförra året köpte jag också ett par boots- älskade dem från första provningen, slängde mig över datorn för att köpa ett par till. Slutsålda.  Köpte ett par liknande,de var hemska så det blev retur. En sak jag lärt mig när jag köper skor på nätet- jag kan Inte ha såna med någon typ av söm på ovansidan/framdelen av foten. De måste vara "hela" . 
 
Jaja, igår morse var jag helgrinig- ja jag fick ett sånt bryt så jag grät så jag kunde inte andas och kroppen knöt sig i kramp. Frukosten försköts i en timma och hela dagen var på nåt vis avslagen - lite bedövad.  Sen sov jag som den där stackars klubbade oxen ( är inte en klubbad oxe död? ) i sex och en halv timma- i sträck.  
Idag känns hela kroppen låst, det är svårt att förklara den känslan, men som att lederna inte fungerar utan att de har fastnat . Jag är sån ibland- jobbigt är det för jag blir så ostadig - yr i ryggen.  Och blodsockret dippar, och dippar och jag får panik. Just nu är det lite jävligt- men, som den obotliga optimist jag är- 
 
De´går la´över -
 
   //SoP 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0