Gå direkt till Gå utan att passera...

Ska jag ha nåt gjort så borde jag ha skygglappar- Det är Alltid nåt på vägen som villar bort mig både i riktning och i tanke. 
 
Nu Börjar jag i alla fall med en mitt eget tycke helt råsnygg bild på Asthra som jag tog igår när vi var ute och vallade oss.  Skar bort lite oväsentligt  och gjorde den svartvit, annars är det inga tillrättaläggningar  :-) 
Jag tror att jag ska beställa en riktig kopia av den här-på Papper :-) 
 
 
Apropå beställa, jag fick ett paket från Polen idag,från en sida som säljer vykort/kort -  Jag har glömt hur roligt det är att skicka kort . Fast det är visst mycket som jag tycker är roligt som jag har glömt det senaste året :-/ Men,återupptäckandets glädje :-)  Det är bara det, att jag har så förbaskat svårt att skriva kort, på kort. Jag ska alltid brodera ut allting och så är jag en sån person som kan ha hur långa meningar som helst- ett halvt A4 utan problem. (handskrift)  Jag tror att det är därför jag har lite svårt för den "nya stilen" att skriva böcker, en del känns som att läsa i stackato.De första böckerna jag läste som var skrivna av en f.d journalist höll på att driva mig till vansinne, det var nollflyt i texten. För inte så länge sen la jag  undan en bok,det var som att läsa telegram. Ord,stop. Ord ord,stop.  Not my cup of tea.  Men, kort, ofta får ju motivet tala mer än orden- hoppas jag i alla fall. 
 
Nu ska jag skriva brev en stund, sen blir det väl lite kulinariska höjdare som fiskbullar och pulvermos :-) 
 
Fred och kärlek//SoP 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0