Ärs, nu har jag glömt igen-

-vad jag skulle skriva om. Jag borde ha ett wifi rakt från hjärnan till datorn. Eller, med mina röriga tankar blev det nog kaos istället för smart. Jag har inte haft datorn igång på flera dagar,mest för att jag får så ont av att sitta här,och så blir jag sittande så länge,och så köper jag nåt :-/ 
 
Asthra har passat på att fylla tio år 
   den 13:e ,
och dag, den 16:e, så är det Stella som fyller Femton år
     
-och de har fått närmare tvåhundra "likes" i kattgruppen på fb :-)   Asthra får alltid fler är stackars svartvita Stella,min gulögda skönhet, men hon blir så bra på bild så jag får väl förlika mig med det. Svartvita katter är väl för vanliga.  För mig är alla vackrast. 
 
Tio år är det också som Sambon och jag har bott på nuvarande adress- och femton år är det sen vi träffades. 
Mitt längsta förhållande,och det längsta jag bott på samma ställe. Vilken jeddra hoppjerka jag måste ha varit. 
 
Fred och kärlek//SoP 
Suzanne
2016-05-19 @ 04:29:05

Grattis till dina katters födelsedagar!
Vi har 3 den här veckan Quirky i måndags, Älva i tisdags och Romeo i går. Det är bara gissningsdatum för de är ju fd. hemlösa katter så då blev det flera på en gång ;-)

Men de är födda ungefär den här veckan och alla är över 10 år nu de som överlevt.

Kram <3

Svar: Grattis till dem :-)
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0