Det är lite tråkigt-

- att hitta ogedda julklappar,för då är de ju ofådda också.  Det är i min egen "klapplåda" jag har hittat dem,såna där grejer jag köpt två av, eller tre, för det är bra presenter, men sen har de inte riktigt passat in på någon presumtiv mottagare, och så har de fått ligga- ogedda och ledsna.  Nu har jag lagt en i en kompislåda, och resten i en secondhandlåda, så jag hoppas att de ska bli fådda och glada. ;-)  
 
Och i Övrigt- ? Jo, jag går en lätt röjrunda här i skräprummet,jag är less på slalom - och less på att faktiskt inte orka vara här inne, utom när jag slänger in nåt här.  Nu står det en sabla massa grejer i hallen, vilket ökar chanserna något för att de  kommer att bli bortforslade.  Ärligt, jag var in hit med en räkning tidigare idag, och- det Luktar illa här inne! Alltså, jag är insvept i världens största Skämstäcke och fem kuddar-  Fy Fan!  Nu Tror jag att en del av odören beror  på tappad kattmat (torrfoder) som varit i fickor , både på mina och Syrrans jackor, , men Ändå- Urs. *djup suck*  
Två av de där jackorna har jag tömt på kattknacks nu, och slängt in i tvättmaskinen, de hamnar på seconhand när de är rena, så jag började mitt "panikröj"? vid dörrren som sig bör, sen har jag arbetat mig inåt här.  Att ha en flyttkartong fylld med  vad som verkar vara varenda fodrad postpåse jag fått de senaste fem åren fick mig att undra hur faen jag tänker, egentligen? När, och till vem ska jag skicka så mycket att de kommer att gå åt så till den milda grad att jag plötsligt står utan en enda postpåse? Med min shopppingtakt kommer det aldrig någonsin att ske. Jag sparade så många att de fick plats i En kartong i storlek med tre normala skokartonger. Det är nog en femtedel av alla jag hade.  0_o  
 
Jag har skrivit bouppteckningen nu- Och jag hoppas att det blev rätt, och den blir godkänd .  Igår var min Goa Granne här uppe och skrev på den åt mig,tidigare hade Sambons kompis skrivit på den, och idag ska Sambon ta kopior av den,Sen ska den Äntligen skickas in.  
Det var kul att ha Grannen på kaffe här :-) Vi pratar ju bara utanför annars, eller från balkongen. Jag gillar henne! 
 
Och Nu... tata-damtaaa.... ska jag se om jag får ner mina boxar med pärlor ur bokhyllan som står inknödd vid sidan av datorbordet- det kommer att underlätta vidare ordnande av detta rum. 
 
Fred //SoP 
Tofflan
2016-04-04 @ 14:45:30
URL: http://tofflan.wordpress.com

Jag är impad av det där med bouppteckningen, men det har jag sagt förr. I övrigt är jag impad att du orkar med "allt".
Var rädd om dig!

Svar: OM jag nu har gjort rätt- :-/
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0