så blev det mellankallt-

- från illsvett till-? Varmt men ändå lite kallt. Inget är väl så pålitligt som den Svenska Sommaren?  Och jag äger En sweatshirt. En vid träningströja egentligen,oformlig, men det är ju jag med .
 Jag har aldrig kunnat förlika mig med plagget,sweatshirt,har svårt för den vanliga modellen av t-shirt också.  Mest p.g.a rundhalsen,jag känner mig kvävd- och ohalsad. Jag har så kort hals så i ett sånt plagg ser jag helt enkelt för djävlig ut. Att jag under mina fetaste år var hänvisad till just t-shirts och sweatshirts i Herrmodell p.g.a min storlek,gör väl mig inte mindre avvogt inställd heller. 158 cm lång, i Herr storlek 8 /XXL som gick nästan till knäna och ärmarna ännu längre ned,uppkavlade som oformliga Karl-Alfred-armar och stryphalsen runt dubbelhakorna- Och herr-t-shirts är oftast av kraftigare och stelare tyg är dam diton,kände mig som om jag var inslagen i en toarulle. Nä,fy fan. 
 
Jag måste införskaffa nån/några swettisjackor/huvjackor,reorna drar väl igång nu. Linne och huvjacka,det är min uniform dä´ se. 
 
Det här var inte alls vad jag skulle skriva om,det bara blev så för jag började leta i garderoben,efter ett mellanplagg.  Det tänkta  ämnet har jag helt glömt bort. :-/ 
 
Nu ska jag se om jag kan hitta en spackelspade, och sen  göra frukost. En illstarking, tre stekta ägg med chiliflingor, och en kopp filmjölk med hackade nötter ,( har alltid en burk färdighackade i kylen) goijibär och mullbär. Godare än någon sockerstinn och konsistensgiven yogurt jag nånsin smakat.  
 
Fred och kärlek //SoP 
 
P.S  Igår var en tråkig dag. Tråkig. Jag Hade Tråkigt! 0_o 
 
 
D.S
 
 
Suzanne
2016-06-09 @ 01:32:04
URL: http://crazyscrapper.wordpress.com

Jag avskyr verkligen rundhalsade toppar och vill aldrig ha nåt som går högt i halsen så jag förstår dig fullständigt!
Har tendens att klippa upp det själv med varierande resultat ;- )

Kram <3

Svar: Jag Kan ha en polo,men det får vara en ganska lös i så fall. Jag brukade klippa av halslinningen/mudden,vilket gjorde att det blev en jobbartröja- Fast jag Verkligen försökte inbilla mig att det var snyggt med " råa kanter" .
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0