Jo,det regnar lite-

-och jag tog min första metformintablett till frukosten.  Stissig som vanligt vid ny medicin/byte .  Att jag alltid ska vara så rädd för det :-(   Men, som jag tjatat om förr, jag Har fått läskiga reaktioner på mediciner förr. *brr* 
Jag kom dock ihåg varför jag slutade med metforminet,jag mådde illa hela jävla tiden-fast då skulle jag äta fem tabletter per dag. Gick åt helvete.  Vi får se vartåt det går den här gången.  Fy fasen för sjukdomar.  
 
Jag fick paket ifrån H&M idag,måste skratta lite för det är så weird att få paket därifrån och behöva skicka tillbaka för att plaggen är för Stora!  Där brukar jag ju chansa på XL och ibland funkar det. Nu ska jag byta tre plagg till L,utan X .  
 
Jag hade Tänkt-läsa hela dagen, Men, det blev ju inte av alls. Plocka lite här och där, och vips är klockan mycket- Jag började prenumerera på Icakuriren för ett tag sen,tänkte att det kan  vara kul med lite extra balkongläsning. Lite extra läsning.. Jag hade glömt hur mycket det faktiskt är att Läsa i den tidningen!  Nu är jag sju nummer efter i utgivningen.  La den bunten bredvid frukostuppdukningen och bestämde mig för att läsa fram till middagsdags. Jag tänker så mycket så.   Och nu är det middagsdags.
 
Fred och Kärlek //SoP 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0