jag undrar om det var-

-något mer än flytta böcker jag skulle göra här vid datorn?  För jag Började med att gå igenom en av plastboxarna med Syrrans saker när jag kom in här i rummet. Det står/stod två boxar och en liten korg,mest med papper o.s.v på byrån framför fönstret, vilket försvårar blomvattning och utestänger ljus,så plötsligt började jag gå igenom en- Och nu är den undanställd. Tills vidare. I den lilla korgen är det ett gäng med laddare,fjärrkontroller och gamla mobiltelefoner . Jag ska kolla vart "fjärrarna"hör,Om alla hör till något som finns här, men telefonerna verkar vara skrot. Förtjänar att kollas dock. Kanske kan de lämnas in för återvinning nånstans.
Nu flyttar jag böcker i alla fall. Jag hoppas att de ska få plats, det är iPodfiler som ska konverteras till mp3. Vet noll om detta men jag chansade, och när texten "vill du att filerna konverteras så de kan spelas på enheten?" så tryckte jag givetvis på Ja.  
 
Igår rev jag tapeter,och grejade i köket,städade i min lilla rullvagn med "kontoret" i som jag har bredvid köksbordet-  Eller kontor-det är böcker, cd´s, nagelvårdsgrejer,en jeddrans massa pennor, fem muggar tror jag det är- solfjäder, frimärken,gem,adressböcker med en massa lösa lappar ,en gammal med både aktuella och inaktuella adresser i, och en ny som jag håller på att skriva över Aktuella adresser i- Fast det går så sakta så nån jevel flyttar säkert under tiden :-/  Varför skickar folk inte ut flyttkort längre?  Ibland har jag gett fan i att skicka nåt för att jag har inte iddats sitta och leta på nätet efter ny adress. Vill ni ha post? Ge Mig Adressen ! *morr* ;-)  Längst ned i vagnen,den har tre korgar, ligger tidningar, olästa. Jag är sju nummer efter med Icakuriren, igen. 
Sen fixade jag om ibland kokböcker och receptböcker,kattmaten och lite annat allmänt plock,krafs och bröte- 
Fast kartongen med vykort hamnade mitt på köksbordet.  Även denna stjärna täcks av molnslöjor då och då 
 
 
 
   //SoP 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0