Jag loggade in

-här för att skriva något,svarade på kommentarer- och glömde helt vad jag skulle ha skrivit om. The nötskalsliv ;-) 
Om jag inte får något besked ifrån skatteverket/folkbokföringen i morgon så måste jag nog ringa och ta reda på vad jag kan och får göra med Syrrans saker? Vi kan väl inte ha en lägenhet som står och kostar hyra hur länge som helst t.ex .Jag kan inte lägga ut för en hyra till och vad som finns i själva dödsboet vet vi ju inget om-än. 
 
Jaja, tids nog- jag är väl för otålig,vill ha saker gjorda . 
 
Nu ska jag äta i alla fall. 
 
Fred//SoP 
Tofflan
2016-01-26 @ 20:15:50
URL: http://tofflan.wordpress.com

När en nära anhörig till mig dog tog vi räkningarna till banken som drog dem från min anhörigs konto. Men det kanske inte finns nåt konto efter din syster..?

Svar: Jo,vi lämnar in dem på hennes bank,Sambon har samma.
Sister of Pain

Tofflan
2016-01-26 @ 20:16:08
URL: http://tofflan.wordpress.com

Eller konto kanske finns, men inga medel, menade jag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0