Jag undrar-

- om jag klarar att skriva det här-  Idag tog Sambon upp tre kartonger från Lilla lägenheten. Mitt förslag, att vi tar upp några i taget och går igenom,istället för att ställa oss framför en vägg av kartonger där borta,där vi inte känner oss det minsta hemma.  Så,för en stund sen öppnade jag den översta- (åh shit) där låg den runda adventsljusstaken som jag hjälpte henne att ta fram och sätta ljus i, för att hon ville ha Lite juligt,trots att allt snart skulle packas inför flytten. Tårarna rann ju över direkt,och nu med. Det är så jävla sorgligt. Bedrövligt. Oh shit, jobbig låda,tyckte jag ,och gick därifrån. Den är full av de saker hon hade framme i köket, och det var ju i köket jag framlevde det mesta av tiden med henne . För där satt hon alltid.  Ja, jobbig låda.  
Däremot var det inte  jobbigt att gå igenom en hel hög med kläder och skor förra veckan. Gick dit då vi kom hem med katterna förra måndagen, och fick ihop släng,behålla och secondhandsäckar utan det minsta lilla snyft eller tår i ögat. Jo, lite på en tröja som vår Vän i Skåne har stickat- och den blir Behåll. Det känns som mycket kärlek i den tröjan. 
Ja,det blir nog många jobbiga lådor- 
 
Fred //SoP 
prett0morsan
2016-03-01 @ 14:00:47
URL: http://www.prettomorsan.se

Kram på dig vännen....

Svar: Tack !
Sister of Pain

Tofflan
2016-03-04 @ 21:01:35
URL: http://tofflan.wordpress.com

Kramar till dig, min vän!!!

Svar: Tack !
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0