Jag skulle

-egentligen betala två räkningar, men skriva kändes plötsligt Mycket roligare.  Eller roligt, nej, jag är inte på något skojhumör även om skyarna har lättat en smula och den akuta vidriga riktiga magVärken la sig efter begravningsdagen .
Eller Avskedshögtiden skulle jag vilja kalla det- för hon är ju inte begravd ännu. Det blir vid urnsättningen.  Den blev fin, så har de jag pratat med och messat med sagt i alla fall. Ett avsked som passade Syrran, och det var ju det jag ville. Att det skulle bli fint för dem och något som sa att det var just Henne de tog farväl av.  Det var rätt många som kom dit-fler än jag väntat och hoppats på. 
 
Ett Stort och Hjärtinnerligt TACK till er alla - i stort som smått. 
 
 
 
Bilden är inte tagen av mig,men fotografen har sagt att jag får dela bilderna hon tog. Tack. 
 
//SoP 
 
 
Elisabeth
2016-02-16 @ 15:44:02

Vad skönt att du känner dej nöjd med högtiden för din syster! Det är ju många tankar, när allt ska ordnas. Såg jättefint ut med katt och böcker. Kram, och tänker på Dej!

Svar: Tack :-)
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0