-och här sitter jag-

-och väntar på Stormen.  Vind som har hemskt bråttom skrämmer mig. Vind som har bråttom tröttar mig . Man kan nog säga att jag är rädd för blåst. Kanske har jag dött i storm nån gång för tusen år sen?  Jag är rädd för broar, kajer och båtar med,så drunknat har jag säkert också gjort. Egentligen är jag rädd för allting.  För att ramla, för att skada mig, för eld,för att bli utsatt för våld och skräck - att min inre rädsla till slut tar död på mig. Att jag ska dö före mina katter . För att min Sambons öldrickande ska ta död på honom , och så var jag bara en. 
Urs- Ja, det gick inte att undkomma tankarna -  Idag möttes jag av dödsbud på fb,en bloggväns nära har dött. Sen ett par inlägg ned visar det sig att ännu en artist har dött.   Jag tror banne mig att det här året har varit det "dödaste" på väldigt länge.  Mina Nära dör, artister och älskade skådespelare dör, folk dör i tusental i krig och allt som hör till,i naturkatastrofer ,svält .Vänners anhöriga dör -  Igår kraschade halva Röda arméns  kör i havet .  
Vad Är det här för ett jävla år egentligen? 
 
//SoP  *önskar lite Fred & Kärlek i väntan på Stormen* 
 
 
 
Darkangel
2016-12-26 @ 22:23:16
URL: http://darkangelmemories.wordpress.com

Jag är också rädd för storm. Och för halka, för att djuren ska bli sjuka, för... tja, mycket. Och vad fan skulle min granne dö nu för? När jag klöste mig fast vid den här platsen. Men inte längre äger huset utan hyr. Men grannen kunde ju inte ha bott kvar i sitt hus om jag flyttat. Och nu är han död. Jag är ensam. Så ensam att jag inte ens riktigt fattar det. Så ska det bli storm också. Jag vill inte.

Svar: Näe, vad vill man? :-( Kanske är det dags att dra in klorna för dig? Men lämna den platsen ,det är ju paradiset . Men att orka bo där ensammen är Tufft, jävligt tufft. Jag svämmar över av medkänsla -
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0