Jag hoppas att

-det inte är något jä'tteviktigt jag har ibland foton i mobilen,för nu tryckte jag på "ta bort efter importering" . Att rensa "för hand" tar for ever eftersom jag aldrig begriper Hur många foton jag egentligen tar. Bara för en stund sen skulle jag ha fram en bild jag " tog nyss" (igår) och fick bläddra en bra bit bakåt för att hitta den. 
Fast är det nån bild jag Absolut måste ha kvar så är det ju bara att flytta tillbaka den. 
 
Och i Övrigt då? Jo, livet lallar på- har haft skitont i magen,skitont i skallen, skitont i hela jävla kroppen ,haft multipla ångestattacker ,lite sånt vardagskrämperi. :-/  
Ärligt, härom dagen fick jag en tanke om att är det så här det ska vara nu? Att bara hoppas på att få må bra lite grann, nån dag emellanåt sådär? Att bara gå och mota ångest och värk?  Fy fan så muntert. Och att det finns dem som har det värre, och ännu värre, och rent överförjävligt, det mår inte jag bättre av. 
 
Katterna mår i alla fall bra nu-  Alltså, helgen efter att Stella nästan dog,då blev Asthra dålig-  (Jag tror att min magvärk till en del har hängt ihop med att de har varit sjuka.)   Stella kanske hade ett magvirus helt enkelt? Och så fick Asthra det också sen- men hon var inte lika sjuk som S var,iofs så är hon fem år yngre och har mer "att ta av" än Stellatanten.  
 
-På hemmafronten, så har jag bytt dörr  och lådknoppar på ett skåp  vilket blev väldigt mycket snyggare,jag har hängt om tavlor och försökt dölja så många hål som möjligt i tapeten/väggen, jag har skruvat ned hyllor från väggen här i skräpdatorrummet,och därmed kommit en liten liten bit på väg emot att vända på en av garderoberna. Några av de hyllorna satte jag in i bokhyllan i vardagsrummet,och plockade in min sten/kristallsamling dit istället. Det tog fasen två kvällar i anspråk (hade en jävelvärkdag emellan) , men det blev absolut bättre och jag kommer Åt dem! Här inne var det ett berg av lådor och annan bråte framför- :-/   Jag har sorterat ut lite böcker,några ska till Motala :-) , har en secondhandkasse på G med både lite böcker och kläder och .. ja- grejer!   Häromdagen städade jag balkongen fast jag skulle läsa, och gången innan dess då jag tänkte läsa,då planterade jag om växter och dammsög balkongen. Boken jag började på förra sommaren blir väl inte läst i år heller .  Jag har däremot lyssnat på ett  helt gäng böcker,även om jag just nu inte tycker att jag hittar nåt jag Verkligen gillar .   Just nu har jag en "i örat" som heter "Den nionde graven", har inte kommit så långt i den än .   
 
Idag, har jag lagt på en ny badrumsmatta, och satt upp en ny gardin i sovrummet, jotex halva reapris är nåt jag verkligen gillar.  Ja, ellos halva reapris är inte heller dumt,införskaffade Sex tröjor/jumprar och en t-shirt för blygsamma 550 kr,inkl. frakt.  En tröja var lite väl stor, men jag ger mig på den med nål och tråd/garn,istället för att skicka tillbaka den. En 62-kronorströja känns som att den inte är värd att byta för 49 kr i frakt.  Ja,lite nytt i garderoben gjorde ju att det fick hamna nåt i secondhandkassen också.     
Ja, kläder ja- igår stod jag i klädkammaren med en t-shirt/topp som jag inte trivdes med, i famnen -och plötsligt slog det mig- Men? Vem ska jag nu ge alla mina felköp till ?  (Alltid när jag köpt något som inte passade mig ,så frågade jag alltid Syrran om hon ville ha det, innan jag skickade tillbaka det.)  Konstigt att det är just såna saker jag reagerar på . Fast jag är väl lite eljest .  
 
 
  //SoP 
 
-nu ska jag se om jag får ihop en Bilderblogg,det var ett tag sen. 
 
 
Tofflan
2016-08-30 @ 19:57:57
URL: http://tofflandel2.wordpress.com/

Det låter väldigt bra att du skickar böcker till Motala!!! :-)

Svar: Jepp! Hon blev glad :-)
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0