Då är semestrarna slut-

De flesta i alla fall? Så jag generaliserar-  Nu börjar tiderna från olika sjukställen trilla in- och alla ställen ska ha dit mig ungefär samtidigt och på för mig helt vansinniga tider.  Och som vanligt är det hopplöst att få tag i nån på de olika ställena. Idag ringde jag ögon- de skulle ringa upp mig 08.20 i morgon. Nej tack sa jag.  Men jag tänker fortsätta ringa,läsa innantill kan de ju inte så jag orkar bara inte traggla med tidbyten i mina vårdkontakter. 
 
Och Stella då? Efter en djupt ångestfylld helg med veterinärsamtal ,tårar och magvärk, så piggnade hon till.  Från nästan död till precis som vanligt.  Eller Nästan som vanligt. I alla fall är det inte aktuellt med att dra iväg till  veterinären just  nu.  
 
Ja, det var väl vad jag hade att säga idag. 
 
//SoP 
veggiehäxan
2016-08-12 @ 23:55:44
URL: http://xn--veggiehxan-w5a.bloggo.se

Skönt att det är bättre med Stellagumman.

Svar: Oh ja!
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0