the never ending story

- Ja, jag är så less på det här.. Men nu har jag fått en tid med jurist bokad i alla fall, och Sen Borde det ju ta slut eller hur?  Jag önskar faktiskt att Syrran hade skrivit in nån annan , eller åtminstone uppgett mig som närmast anhörig på Nåt papper,nånstans, så kanske det inte hade tagit så förbaskat lång tid att få tag i uppgifter som jag behöver, och jag kanske hade sluppit att skaffa alla dessa förbenade personbevis. Ett på henne, ett på mig, ett på Mamma, som visade att vi båda var hennes döttrar. Och alla kopior och papper som skulle skickas hit och dit, låneförsäkringstället som tre extra gånger begärde in papper Fast jag fyllt i alla de uppgifterna redan på det första jag skickade in.  Två jävla månader att upplysa om det de måste ha vetat redan vid papper ett. Dynghögar. 
 
I Övrigt, ser jag om Game of thrones på HBO, började på säsong ett förra måndagen och igår började jag på säsong tre .  Här går det undan :-)   Tur att Nåt flyter på? 
 
Fred //SoP *plaskar på-
 
 
Tofflan
2016-04-20 @ 18:19:40
URL: http://tofflan.wordpress.com

Va skönt att du har fått en tid! Hoppas verkligen det ordnar sig nu med "allting". Fast syster kommer ju inte tillbaka, tyvärr...

Ville bara berätta att två av änglarna har fått nya ägare - Anna fick den regnbågsfärgade och en mycket god vän som står inför stora förändringar i livet fick den som var lite blålila. Nästa vecka åker jag till Byhålan och då får mamma sin vinröda. ALLA har blivit så glada för änglarna, även jag. TACK!!!

Svar: Vad roligt, tänk vad några små pärlor ihopsatta kan göra :-D Tja, ordnar sig- det verkar gå åt fanders totalt. :-/
Sister of Pain

Tofflan
2016-04-26 @ 17:22:20
URL: http://tofflan.wordpress.com

Men va trist!!! Här har jag fått den bästa födelsedagspresenten nånsin idag! Skickar över lite flyt och kraft till dig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0