Nu blev det rörigt-

Plötsligt har jag två intressenter på lilla lägenheten fast jag inte ens har rätt att sälja den än. Båda kan hyra den så länge och köpa den sen- och jag vet ju ingenting om sånt och känner mig dum som måste lämpa över frågan till bostadsföreningen. Vad jag vet är jag ju inte ägare förrän bouppteckningen är godtagen och registrerad. 
Jobbit´ju. 
 
//SoP 
Tofflan
2016-04-08 @ 19:35:43
URL: http://tofflan.wordpress.com

Men smart att kolla med BRF så det inte blir nåt tokigt!

Svar: Ja,jag har ju noll koll.
Sister of Pain

Tofflan
2016-04-08 @ 21:50:27
URL: http://tofflan.wordpress.com

Hos oss måste vi ha styrelsens tillstånd att hyra ut våra bostäder. Men hur det är i det här fallet, när det inte är klart än att du är ägare, vet jag inte. Då kanske din styrelse vet! (Tofflan vet långt ifrån allt...)

Svar: Nej,det vore nog tröttsamt att vara allvetande. Men lite frestande också-
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0