Nio besökare igår-

Hoppsan! Min läsarkrets har ökat med 100% - *haha*  
Och nu försöker jag gå bakåt i tankebanorna för att komma ihåg vad det var jag tänkte skriva om när jag loggade in här...
Nej, jag kommer fan inte ihåg vad det var.  Så jag tar väl och går ned med soppåsen då- och lämnar förra veckans Hvt i Grannens brevlåda- Sen ska jag kolla om jag når upp till kattburen i förrådet.
Jodå, det blev väder förra helgen så Sambon och en kompis har röjt en del och bytt förvaringshyllor därinne. Men säkert är de mycket högre än de gamla- Allt är fanimej högre än jag känns det som :-(  Nej, inte gnälla nu- Soptippen blev ju besökt igår och secondhand idag.
Och jag tror inte att det har det Minsta att göra med att mördarmonstret ska hämtas hem ifrån vintervistet . 
 
Fred //SoP 
Elisabeth
2016-04-05 @ 20:22:49

Mördarmonster? Låter farligt?

Svar: stor svart mc- :-/
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0