Jodå-

- jag fick undan pärlboxarna, och vände på hyllan, och skrivbordet- och ställde den gamla tv-bänken, numera kattbänken, under skrivbordet- och en himla massa annat.  Nu går min högerhand/handled knappt att vinkla och jag är nästan kraftlös i den armen . Ja, varför inte lida pin ordentligt, även om det inte blir så himla fint ändå? 
 
Idag rev jag ned duschdraperiet,men jag klarar inte att hänga upp ett nytt. Har bett Sambon- om inte annat upptäcker han väl vid dusch att det vore kanske bra att ha satt upp det.  Mig stör det inte, jag klarar att duscha utan att spraya vatten över hela badrummet. Karlar måste tydligen ha större spridning för att träffa rätt? 
 
-Nu satte jag mig här för att jag skulle beställa kattsand- och det har jag gjort nu,så nu ska jag vidare till apotea,och kanske lyko.
 
-I köket ligger en lista till "lilla lägenheten", det händer ju inget där borta- Jo, det gör det ju,men det går så sakta och gång på gång säger Sambon att han ju inte vet vad/hur/varför- och jag har sagt allt det där flera gånger, och nu skrev jag en lapp.  Men vete 17 om det hjälper- Härom veckan skrev jag en lapp och la på hans plats vid matbordet- "Ta ned lampjäveln i storarummet" . Lampjäveln hänger kvar,sen i juni förra året då jag bad honom ta ned den Första gången.  Alltså, faen- vore jag friskare så skulle det vara hur bra som helst här- Jag vågar inte stå på en pall, jag kan inte böja nacken bakåt, jag kan inte lyfta armarna uppåt,jag kan inte, jag kan inte, jag Kan inte. Så in i helvete frustrerande. 
Så nu går jag och handlar istället-
 
Fred ?//SoP 
Elisabeth
2016-04-03 @ 19:47:19

Karlar måste ha större spridning för att träffa rätt!! Ha ha , måste ju skratta. Synd bara att det gäller toa stolen också. Och VARFÖR sitter dom inte ner??? Inte behöver dom vara macho där, ingen ser dom i alla fall. Tråkigt att du har så dåligt med kroppen. Kram till Dej.

Svar: Toan ja- jag torkar den vareviga dag-ibland tror jag att jag är lite sjuk som gör det, men det har blivit så sen vi satte in en ny för två år? sen. Vill att den ska hålla sig fin. Men p.g.a ståpinkandet kan jag inte "möblera" badrummet som jag vill :-/
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0