Jag undrar jag-

- om jag får betala för "min förbannade uppriktighet" , men jag Är ju sån. OM det nu blir som det är tänkt, så "släppte" jag lägenheten till den förste,och inte till den högste.  Jag har så Svårt för såna val. Men, rätt ska vara rätt, tycker jag. Bara för det kanske det blir fel så in i helsicke. Jag Avskyr att bestämma viktiga saker som inte enbart innefattar mig själv ( eller mina djurs välbefinnande) . 
 
- I Övrigt, så fick jag ett paket med böcker från adlibris idag :-)  Det känns som om det är en evighet sen jag köpte böcker,och det kändes lite vemodigt . Det var ett infall när jag såg på Go´kväll för nån vecka sen,det var en författarinna där som gäst och jag blev nyfiken på boken så jag googlade på den, och vips så var den beställd- via mobilen. Impulsköp kan man väl kalla det.  En Karin Fossum och bok elva om Nemi slank med också :-) 
 
Jag fick apoteapaket också, och från lyko- Himla shoppingrunda på köksbordet idag.  
Ja, jag måste tipsa- ett Bra och mycket prisvärt hudvårdsmärke-  Ziaja. Jag fick en  provburk av getmjölkskrämen i en Glossybox,och gillade den så jag letade efter mer och hittade som synes :-)   Jag har provat flera av dem nu och jag tycker bäst om den med gurka, och den med aloe vera. Den med getmjölk i är egentligen för kraftig för min hy men är utmärkt på torra armbågar.  Idag fick jag hem gurkkrämen och även ansiktsvatten med gurka . Jag blir så glad när jag hittar nåt jag tål, som jag inte får finnar i hela fejan eller snorar ihop som värsta pollenallergikern av. Jag är ju så sabla (över)känslig så det är otaliga dyrkrämer som blivit fotkräm här genom åren. :-/ 
 
Näe, datorsittandeont i ryggen-  Nu blir det bok i örat istället. 
 
Fred //SoP 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0