" den som lyder råd är vis"

- den som inte dubbel och trippelkollar att råden är korrekta är helt jävla dum i hu´vet-   
Ja, så sammafattar vi det här blogginlägget.  
Alltså, jag önskar så att Syrran varit gift eller haft en unge- Då hade jag sluppit alltihop. Ja, så grymt ego är jag. 
Det här tar ju aldrig slut. Om jag kunde begripa varför hon tog det där lånet- Ingenting hemma hos henne visar på några inköp av saker, det finns några kvitton på lösta småskulder men i övrigt ?  Ibland får jag en så ful tanke, att någon hon kände nu lér käken ur led över att slippa betala tillbaka . Men, jag Vet ju inte-  
Det är jävligt mycket jag inte visste. 
 
//SoP *så in i helvete less- 
Tofflan
2016-04-29 @ 20:05:54
URL: http://tofflan.wordpress.com

Mamma hälsar i alla fall och tackar för den vinröda. Hon blev så glad.
Men stackare, det verkar som om det bara kommer fler och fler oroliga överraskningar........

Svar: Men- jag hade ju svarat på denna? Roligt att hon blev glad,det är ju det som är vitsen :-) Ja du, oroligt är ordet med stort O.
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0