ja-

-då har jag fyllt ännu ett år med min eminenta uppenbarelse- 57 stycken har jag avverkat med mer eller mindre lyckat resultat. 
 
Trevlig födelsedag,jag var inte arg hela tiden,jag hade inte ont i skallen- Solen strålade från en septemberklar himmel så jag nästan blev lite vimmelkantig av höstglädje :-)  Jag fick fullständigt oväntade presenter , och även besök . Dessutom började min födelsedag synas på fb. Jag vet inte hur,om det blivit i någon uppdatering,för jag har då inte ändrat det,jag har haft den dold sen jag inträdde på fb-arenan för ett par år sen (tre år?)  I alla fall så dök det upp ett helt gäng med grattis där,vilket också var oväntat. Men förvånande roligt faktiskt :-) 
Nå, det var i måndags, igår tycker jag, men datumet säger i förrgår. 
 
Idag- (hrrm,tisdag) fick jag paket från kryddlandet. Jag har ju gått och blivit helfrälst på Koreanska chiliflingor , och den här gången tänkte jag "varför hatta med småpåsar", så jag köpte ett helt kilo!  Blev väldigt mycket billigare också :-)  Köpte även en liten påse med en annan typ av chiliflingor,jag provar nåt nytt i stort sett varje gång jag handlar därifrån.  
 
Jag var ute med katterna på kvällen,så sent så det var lampa på,både på katterna och på mig -  Det luktade höstigt och rent,lite kallt, och stjärnorna stack fram allteftersom molnen skingrades. Ja, jag blir faktiskt lite toklycklig av sånt-  Då spritter äppeldoft och frostiga vattenpölar ihop med förväntningar inför det nya skolåret i själen. Nostalgisjälen. 
 
Fred//SoP 
 
 
Tofflan
2015-09-09 @ 11:25:40
URL: http://tofflan.wordpress.com

Oj, jag finns ju inte på Fejan, men grattis i efterskott till de 57!

Svar: Tack för det! :-)
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0