I f*ckin´ did it-

Ja, om jag ändå vaknade med huvudvärk idag  efter dubbla antivärkpiller igår och under natten, så kan jag ju lika gärna köra på- så jag haft nån nytta av pinan s.a.s . Så, nu i kväll har jag flyttat skrivbordet,OCH centimeter för centimeter baxat runt den stora byrån här inne,så den nu står vid höger sida av mitt skrivbord,istället för framför fönstret. Och det är "hur mycket plats som helst"- Nä, det är det inte, men herre g, man ser Golvet!  Många ser ljuset, jag är lycklig över att se golvet. Ja, lite avig måste jag ju vara.
Jag ångrar mig säkert om bara ett par timmar, när värken from hell kommer att vilja bryta sig igenom pannbenet- men det finns ju ispåsar och ljudböcker.  Men just nu är jag glad över att Äntligen ha "fått loss" låsningar här i rummet.  
 
I övrigt, så sjunger jag fortfarande, lite allt möjligt men mest har stjärnan jag ser naglat sig fast i skallen och slingar runt och in och ut lite hit och dit. Värre kan man ha det,det kunde varit en låt jag avskyr.  Egentligen är det lite konstigt, med mitt eviga trallande här-  Försöker jag överrösta annat ?  Idag har egentligen inte varit någon vidare dag,förrän tredje dosen piller kickade in, och när jag kom upp till Syrran frågade hon om jag mådde dåligt. Tja, inte helt bra (eller nåt i den stilen) sa jag. Det syns, sa hon. Och jag som tyckte jag såg pigg ut.  Ögonkastet i spegeln ljuger,när jag tar "självisar" blir jag lite förvånad- "men fan va Trött jag ser ut" ?
 Jag tycker det är lite otäckt,kameran ljuger ju inte,sägs det-
vilket väl inte är något direkt sanning numera med alla fotoappar som finns.  
 
Jag gjorde mig själv till världens pingla för några år sen- 
 
Nå, det var då det,tolv kilo lättare och ett kul program att leka med. Har hyfsat till det mesta utom håret,större och öppnare ögon,smalare näsa,lite fylligare läppar, något slätare hy,kapat lite hakhäng ;-) 
 
Och vad ville jag ha sagt med det nu då- Jo, kameran ljuger visst.    Men jag  är trött.  Men glad, över ett synligt golv.
 
Fred//SoP 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0