-det är banne mig

-ingen hejd på dumheterna här nu...  Idag har jag flyttat den alldeles för stora byrån ifrån köket och in till stora-rummet.  Det Var lite dumt gjort,det blev känna svimm efteråt faktiskt. Kände mig en smula korkad- men Åh så nöjd. Den där jättebyrån har stått där mitt i mitt synfält och bara varit Alldeles för Stor och störig . Häromdan tog jag fram tumstocken- och mätte,och mätte. Jodå- det skulle gå :-)   Halvvägs ut i hallen var byrån,när jag kom på- Åh den Förbannade kontakten!  Alltså, jag har aldrig bott på något ställe där kontakterna har suttit så in i flängbänken korkat till som här. Men men, resurser.. ;-)  Jag rotade igenom förlängningsdoselådan, och där var den- en med kontakten nedåt s.a.s,inte rakt ut,så den är ju plattare än vanligt . Men, jag tror att jag ska göra ett hål på baksidan av byrån,ska bara kolla hur långt in lådorna går först. ( vi har nog inte en enda bokhylla utan hål i bakstycket) 
 
Sen satte jag mig ned för att äntligen äta,då höll jag fan på att tuppa av-  För dumt, eller ivrigt? huvud får kroppen lida. Och jag som gått med Högt blodsocker i ett par veckor och inte kunnat förstå varför, jag dippade plötsligt så det blev, som sagt, känna svimm - *urs*    Men nu är det okej igen. Efter tre kroppkakor med smält smör och lingonsylt, och ett par druvsockertabletter.  Hur ont jag har i axlar,armar och rygg ska jag nog inte gnälla om- Jag får ju skylla mig själv, men hellre har jag ont av att ha Gjort något, än av att bara ha suttit för mycket. 
 
Nu, ska jag byta SIM-kort och fixa en reservtelefon. 
 
Glad lördag //SoP 
Tofflan
2015-09-20 @ 19:35:48
URL: http://tofflan.wordpress.com

Oj! Jag blir alldeles trött bara jag läser vad du har styrt med.

Kroppkakor med tillbehör behövdes med all säkerhet där. Du måste vara rädd om dig!!!

Svar: Ja,jag blev lite överambitiös- Men nu är det gjort. När nåt bara blir stående sådär så låser det ju allt annat jag vill göra. Men jag borde inväntat Sambon- dock kan det ta sin "lilla" tid innan det blir"sen".
Sister of Pain

Tofflan
2015-09-23 @ 08:46:13
URL: http://tofflan.wordpress.com

Sån var jag också när jag hade sambo. Sen fick jag lära mig att antingen göra saker utan fyra händer och armar eller inte alls. Det är därför mitt hem har förfallit rätt bra...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0