Lite foton

-är det dags att flytta till datorn.  Jag har fått till några fina höstbilder- frågan är väl om de ser lika bra ut på stor skärm,som de gör i mobilen..  Ibland "slänger jag över" en till fb via mobilen, och sen-Men jösses så suddig den blev här då- :-(    Men faktiskt verkar den här kameran vara lite vassare än i den förra mobilen. Eller så är den bara mindre sliten-  När jag äntligen förstod hur jag skulle ta nattfoton ("läget" fanns inte- fan vad sur jag blev) så har jag fått till några riktigt bra :-)   Apropå "läget" Vackert ansikte-det funkar fasen inte :-/  
 
Då ska vi se.. 
 
 
Lite suddigt -men det är taget med zoom-Plötsligt sådär en kvart före solens nedgång,så bröt ett alldeles fantastiskt ljus igenom moln och dis-  De flesta knäppte jag från balkongen eftersom jag är en långsam rackare- 
 
 
 
 
Men några hanns med utomhus också-     
 
 
Det såg alldeles fantastiskt ut-   Sambon skrattar åt mig ibland, när jag plötsligt utbrister-Åh så vackert,Åh vilken underbart ljus-åh såna färger-Åh kolla den kontrasten där-Titta,träden är självlysande-Men Vilka Moln !  Åh, hinner jag ut och fota detta...   Ja, jag är nog lika förälskad i min mobilkamera och kamera,som jag är i pennor och ett oskrivet/ritat block. 
 
Höstglädje önskar jag er alla //SoP 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0