Byxföljetongen-

del-?   Mjukisbyxor- storlek 44. Runt höfter och ända var de så stora,så stora-dessutom med gubbfickor som stack ut på sidorna så jag såg ut som nån sorts missbildad fladdermus- Sen,smalnade de av minsann. Satt åt så det var obekväm benböj . Snygg siluett jag fick, pilspets?  *retur*  Skitfula och obekväma,vad kan man mer begära av modet?   
 
Och i Övrigt?  Ljuvlig Höst- lite för varmt dock.  Inspirerades av Strömsö härom kvällen,så igår gjorde jag en stor gryta Chili con carne, och idag (inte från Strömsö) har jag fixat en citronkaka.  Jag har Nog inte bakat nåt sen före jul förra året, och halva den kakan ligger kvar i frysen. Känns som en bra idé att kasta den nu. 
 
Lyssnar på Lagerkrantz "Milleniebok" och tycker väl att den är "sådär" . Efter att ha sett pratkvarnen på tv/hört i radio  var jag en smula skeptisk,men ändå lite nyfiken.  Läser mest tidningar annars, men jag har Så svårt att komma vidare när det är taffligt skrivet. När en vinnande kortroman i en tidning redan i mening fem har skrivfel så fastnar jag där.. ögat söker sig dit som tungan till en trasig tand. Någon spalt senare kommer det syftningsfel och sen är det kört för min del. Sen bytte jag till en inredningstidning och höll på att bli galen på alla prints . Vart tog det utmärkta ordet tryck vägen? Så dök det här upp- och jag slog igen tidningen- 
 
 
Och nu fimpar jag nätet, dags att efterse kvällens tv-program.
 
Fred//SoP 
 
Tofflan
2015-10-26 @ 19:46:39
URL: http://tofflan.wordpress.com

Pratkvarn var ordet om David Lagercrantz! Men jag ska nog ändå läsa boken. Tror jag.

Svar: Ja den är ju inte dålig-lite omständig tycker jag dock.
Sister of Pain

Tofflan
2015-10-29 @ 06:56:51
URL: http://tofflan.wordpress.com

Fast han är lite... mycket, tycker jag...

Svar: Verkligen.
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0