Så var det gjort-

-Provtagningen.  Om jag kunde begripa varför jag nojar mer inför provtagning än läkarbesöken numera.. Fast det där sabla fastandet,det är ingen hit.  Vanligtvis kombinerar jag ju mina sjukanbesök med andra, lite roligare saker, som att handla och kolla på annat av intresse- Men när jag fastar(och är rädd för blodsockerdippar när jag sover och innan jag kommer iväg), så måste jag ju hem och äta och ta medicin och insulin innan det blir känna svimm grand mal på eftermiddagen. Så då känns inte nöjesshopping sådär jätteintressant.
 Så noll handlande,men jag knäppte några kort på "min" gamla skola och byns kyrka innan vi drog hem igen.   Kul att fota nåt annat än kåken här nere och skogsplätten. 
 
Och Nu fryser jag som faen och måste börja fixa mat-
 
 //SoP



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0