Nu måste jag sura ett tag igen-

Två gånger har jag fått läkartid på för mig helt galna tider- förmiddag och morgon. Jag avbokar,skriver att jag vill ha sen tid p.g.a nattjobb. Om och om och om igen.  Idag dök en ny kallelse upp. Klockan halv ett. Och jag ska vara där en halvtimma före så...  Jag tror att jag blir galenpanna.  Nu skrev jag just att jag otaliga gånger har talat om att jag Inte vill ha tider så tidigt, och att jag alltid markerar förmiddagar som inte aktuella i de där bokningslistorna, Och att jag skriver efter 14.00 vareviga gång. Får se hur sura de blir den här gången.  Och de analfabeterna har hand om min hälsa.  Jag blir så lack på sånt här så jag får både huvudvärk och "ilskevärk" i ryggen (adrenalin om jag förstått det rätt)   Och så blir jag så stressad av krångel- bök och stök och krånglande. 
 
Och nu ska jag stressa vidare- middag och sen Syrran. 
 
 
//SoP 
Tofflan
2015-11-08 @ 19:54:05
URL: http://tofflan.wordpress.com

Verkligen analfabeter... Hur svårt kan det vara att läsa innantill?! :-(

Svar: vete 17- :-/ Och ingen ny tid har jag fått än heller.
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0