Egentligen

-skulle jag ha hoppat i gummistövlarna och lagt en sekatör i jackfickan-  Men medan jag funderade på Om jag skulle hinna,så blev det Mörkt. Mörkt,mörkt,möörkt- Så då behöver jag inte fundera mer på det.Även om jag bara ska några meter in i skogen,så ser jag ingenting-dessutom är jag mörkrädd.  
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb-  Oj,det där skrev Asthra- " vet du om att du är skitmycket ivägen?"  Det är det som är meningen,telepaterar hon till mig medan jag försöker få henne att inte välta datorburken.... Och där for musen i golvet,och jag som har en mugg kaffe här också- Inte kattsäkrad.   
 
Okej då- då ska jag kolla om ljuskransen, och de två röda elljusstakarna funkar,sen ska jag skala potatis. Vi kör 1a Adventsmiddagen idag ,Lutfisk! 
 
Fred // SoP 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0