Snäll

-faktura från "fläktstället" fick jag :-)  150 kr. Noll kronor för arbetet.  Sånt ger mig tillbaka lite av mitt förlorade förtroende när det gäller mänskligheten . Så behåller man kunder och skapar "good will" för företaget. 
 
Fast i övrigt var ju inte räkningsbetalandet nån hit- Försenat (sabla korta februari) och för-mycket. Pank kan man kalla mig fram till nästa "lön".  Inga oförutsedda utgifter nu tack-helst aldrig för den delen.  Det är tur att jag har en Sambo som sköter matkontot och att jag bara är någon hundring ifrån frikort på apoteket. En av mina mediciner kostar 1600 kr :-/    Fast min pankhet skyller jag inte på någon,utom mig själv.
Shoppingtokighet,internet och kreditkort- ajajaj- skitkombo. Tack och lov- :-/ så får jag så inihelvittes ont av att sitta här vid datorn,och det är så trist i den här stökiga rummet,så jag vill helst inte vara härinne,så handlelusten är dämpad rent kroppsligt kan man säga.Och  Nu gör det ont i snåltarmen och skämsmuskeln när jag ska Betala. Ja fy fan- Skärpning. Å det allra grövsta. Jag Blir inte lyckligare för en tröja till i garderoben- en tröja som jag glömt att jag köpt när jag stänger av datorn, och glömt att jag har när jag stängt dörren till klädkammaren. 
 
Jag är Dum.
 
Fred//SoP 
Tofflan
2015-03-02 @ 18:11:58
URL: http://tofflan.wordpress.com

Det var en bra faktura! Pengar är alltid en bristvara, i alla fall här. Köper en trisslott med mamma varje vecka och hoppas på tur. Men icke då! :-(

Svar: Jag kör bingolotto och postkoden- Men jag skulle ha en ok ekonomi om jag inte bar mig så sabla korkat åt.
Sister of Pain

Tofflan
2015-03-03 @ 17:35:09
URL: http://tofflan.wordpress.com

Nej fy! Du vet vad jag tycker om PissSkitlotteriet! :-( DET är korkat. Varför bär du dig korkat åt annars????

Svar: Jag köper så mycket som jag inte har råd med :-( Jag har mest den där lotten för att slippa bli bombad med reklamen.
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0