nä´rå

-inte kom jag till banken igår. Jag grejade med temat och flyttade foton och försökte få till den där lilla filmsnutten här- Undrar om jag Måste lägga den på youtube för att få över den hit sen?  Jag har aldrig lagt upp nån film där själv förut.  Jaja,så himla viktigt är det ju inte. Tänkte bara att det kunde vara kul att lära mig och kan-själv. 
Sen var klockan mitt i natten och måste äta, och värk grand mal låg och lurade över ögonen och i axelfilén. 
Inte nog med mitt i natten,plötsligt var den en timma mer också. I really,Really hate this crap!  
 
Really,Reilly ja, jag hittade minsann den tv-serien på Ginza för bara en femtiolapp :-)  Den ligger på bordet i stora-rummet nu
 
Under det som var kvar av natten mumsade jag kroppkakor med smält smör och lingonsylt,och såg på Doctor Who . Cybermännen har vaknat-läskigt ju ;-)    Många gånger undrar jag varför "alla" i intervjuer och i extramaterial o.s.v envisas med att prata om Doctor Who som en serie för barn- ? Alltså, jag har problem att hänga med i handlingen - det är så trassliga och obegripliga vindlingar ibland så jag får Verkligen tänka efter och ibland fattar jag inte ändå- undrar vad jag har missat-  Visserligen är tiden en 
 
 
 
- kan kanske bero på det ? ;-)  
 
Nu ska jag skriva brev... Hej så länge i tidsvindlingarna- //SoP 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0