Jag glömmer ju aldrig ihåg nånting-

-känns det som,speciellt vid datorn. Jag kan ha hundra viktiga papper och sånt som ska åtgärdas medelst datoranvändning liggande här på mitt Stora datorbord. Jag brukar se dem precis när jag tryckt på stäng av.  Men Nu har jag fixat en hel del. Till slut.   Sa till Sambon att jag borde ha två lådor/dokumentfack här- en Ska göras, och en Gjort. Men jag blir väl blind för dem också. Liksom han glömmer påsar,kartonger och annat som ska vidare från vår hall fast de i stort sett hänger på dörren.  
 
Jag önskar jag vore lite friskare,lite starkare- då hade jag flyttat garderoberna och bokhyllorna här inne- vänt på mitt skrivbord och sen rensat,rensat,rensat -  Men jag tittar på eländet-det här rummet är ett sorgerum,ibland tror jag en tvåa hade varit bättre. Då har man inte plats för ett skräpa igen ett helt rum-  Ja, jag ser på eländet . Och blir förbannad och ledsen. Det är ju för fasen inga byggnationer som ska utföras- men, kraft i arm-vart tog den vägen?  Den drev ut mod i barm . Jag som varit så stark och självständig.
 
Fred //SoP 
Tofflan
2015-03-04 @ 18:55:17
URL: http://tofflan.wordpress.com

Jobbigt när man inte orkar... Jag är på sätt och vis glad att den där bokhyllan inte fanns kvar på Återbruket, för då hade jag fått börja ett större omstuvningsarbete i arbetsrummet och bland alla böckerna...

Svar: *skrattar* Ja, en ny hylla innebär en sabla massa Merjobb!
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0