bilderblogg - lite blandat.

Filmen ville sig inte,den ståtade med mitt fullständiga namn och med länk till fb,och se det vill jag Inte här ute i den livsfarliga offentligheten-  Så det blir foton-
 
 
Jag fick en seriebok med posten härom dan- men jag kommer inte ihåg var jag har varit med och tävlat nånstans? 
 
 
-Och jag rockade mina sockor förra helgen - både lördag och söndag eftersom jag ju inte kunde ha ett omaka par i lådan- ;-)  
 
 
Och så bra/inte bättre än så var jag i årets sista Antikrunda. Mitt näst bästa resultat faktiskt :-) 
 
 
-och här syns vilka ämnen ni som har lust att spela Quizkampen med mig ska välja för att sopa banan med mig :-D  
 
 
Och till sist- Asthra tar "fönsterplatsen" i sängen när jag har stigit upp och dragit upp rullgardinen  :-) 
 
 
//SoP
Tofflan
2015-03-29 @ 16:09:04
URL: http://tofflan.wordpress.com

Duktig i sista Antikis! Jag var urkass. Funderar på att ta mig till rundan när den spelas in här i Uppsala i augusti, men nån stilmöbel släpar jag nog inte med mig. Det får bli nåt mer bärbart.

Kul med den oväntade vinsten, men undras var du tävlade nånstans... Nyfiken blir man ju... :-)

Svar: Gör det för sjutton! Jag ville åka till Jönköping i somras men se det ville inte Sambon :-/ Jag tror att jag tävlade i Nemi,den tidningen verkar troligast att lotta ut en serie som varit i Nemi förut. Kul att tävla i såna, jag har vunnit Tre seriealbum med Elvis på korsordet i Elvistidningen.Kanske är serieläsare inte så begivna på att skicka in dylikt?
Sister of Pain

Tofflan
2015-03-29 @ 17:26:10
URL: http://tofflan.wordpress.com

Hmpff... Du får komma till Uppsala i augusti så kan vi gå här!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0