Jo´rå

" det börjar ju likna ett hem nu" sa Sambon när han bar in skafferiet ( några plastbackar med diverse matvaror) från vardagsrumsbord och golv,och ställde dem i köket.    
Ja,det ser helt annorlunda ut nu,verkligen. Skiffergrått golv och nästanvita väggar med en svag brytning i grått- och en list runt fönstret som döljer tapetkanten mot betonginsidan . 
Jag ska fixa bilder sen, just nu har jag bara före,under och lite fixat- 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det är svårt att föreställa sig,Hur stor skillnad det blev-  Och hur Stort köket ser ut enbart av att den där panelen på väggen kom bort . 
 
I övrigt, sömnbrist,huvudvärk,hosta,torra ögon- tja.... Igår fick jag flera riktiga kräkreflexer av torrhet i halsen och hostandet. Inge´kul.   Ska´re vara så himla svårt att få tag i ett kretskort? va? Ska´re va de´? 
Tur att inga kärnkraftverk havererar på Den Heliga Semestern.
 
Ave //SoP 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0