le´at upp mig? Och uppdaterat mig-

Jag skottade lite snö igår- egentligen mest för att jag  kunde,det var inte så mycket snö att det var absolut nödvändigt. Men det var så härligt att vara ute :-)    När jag kom in var jag så yr i ryggen att jag hade svårt att gå rakt,och jag mådde rätt jävligt hela kvällen/natten- men frampå morgonkvisten hade jag inte ens huvudvärk. Antagligen var det därför jag slog i handleden så in i flängbänken- Inte ha det för bra inte.  Och idag, inte alls så "örig" som jag varit i över en vecka- kanske knäckte jag loss nåt med att skotta ?   
 
Hm,och det var vad jag kom ihåg att jag skulle skriva,fast jag satte mig här med klart större ambitioner ?  
 
Nåväl- //Fred //SoP 
 
-Nu kom jag ihåg :-D   Mitt HbA1c har gått Ned- första gången det låg under 70 på två år sa sköterskan, 66 är det nu,72 var det vid förra provet. Jippikajej !  
 
Och ingen har lagat fläkten än- alltså, gudars så tröttsamt det där dånandet är,och jag undrar hur det påverkar ventilationen i de andra lägenheterna här. Tydligen är det två stora fläktar på taket som  vardera har fyra lägenheter anslutna . Jaja,det Är ju inte mitt fel. 
 
Fridens kilowatt och rivaler // SoP 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0