Jobbig helgjävel

Ja jag undrar när jag svor så in i helskottaland mycket,ofta och Fult senast? Hela helgen har varit en lång harang av de fulaste eder och könsord jag kan komma på ...  Jag har känt mig så värkstressad, eller kroppsstressad,så huvet har ju blivit helt förvirrat . Jag blir så trött så att jag får en känsla av att inte ens hinna andas,så jag ibland bara går rakt ut på bakongen och drar ett djupt andetag och släpper ned axlarna som fastnat i öronens silverringar- Och så lägger jag lite band på mig för att inte skrika fan i helvets jävlar rakt ut över nejden och  som renderar i polisanmälningar från grannar . Men får jag inte vräka ur mig alla de där fulochhemskheterna så går jag sönder.  Ja fy fan-  
 
Idag har ögonspiken släppt sitt grepp,men det vågar jag  inte säga- *hysch*  - Då tycker den att den inte gör sitt jobb och kommer farande som en projektil rakt in i ögonbrynet. Som ett envist virus. "Jag Ska knäcka henne" 
 
Jag fick ihop en riktigt god kålpudding igår, av Kinakål! Jepp! Det gick fortare och var enklare än att skära och bryna vitkål,och det blev en riktigt bra kålsmak,men utan den där - ja, vad ska jag säga?, bitska kålsmaken. Det gick ju åt mycket,den faller ju ihop en hel del,men Gott blev det.   Så skalade jag potatis med en av de nya skalarna,en svart-orange från Fiskars , och öste två påsar pulversås i en kastrull och piffade till den med lite sirap. Under tiden svor jag,fräste och rände ut på balkongen - slamrade med grytor och disk och exploderade inombords. 
 
Frampå nattkröken la sig en del av de stormande värkgalenskaperna, och jag tittade på del två av Hobbit-trilogin . Nu gillar jag ju Martin Freeman sen långt före Hobbit , men jag tycker att de här filmerna (väntar på del tre på dvd) är Mycket bättre än Sagan om ringen-filmerna.  Det händer mer ,tycker jag- i S.o.r slåss de ju bara . 
 
Nu ska jag svära över att Oscarsgalan bara sänds  på fuckin jävla nätet,och sen se vad det nu var på tv- 
 
Fred //SoP 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0