Jag är lite off-

Syrran är rent ut sagt så in i helvete sjuk. 
 
Det känns lite som att det här skitåret kommer att sluta ännu värre än det varit.
 
Fred//SoP
Elisabeth
2015-12-29 @ 20:46:29

Nej, vad tråkigt det lät! Hoppas innerligt att Du har fel!! Att det ordnar sej med vad som är fel..Är ju in och läser då och då, och verkligen älskar Din blogg...

Svar: Ja,klart jag Vill ha fel- men- :-/ "läget är ovisst". Tack för lovorden om bloggen,jag skriver ju så sällan numera och inte så muntert heller.
Sister of Pain

Tofflan
2015-12-31 @ 09:14:44
URL: http://tofflan.wordpress.com

Nej så trist! Jag ville bara hoppa in och önska dig ett gott slut på det gamla året och ett riktigt gott nytt.
Ditt fina bokmärke ska användas flitigt!

Svar: Kul att du gillade det. Önskar jag kunde ta åt mig äran av att ha gjort det själv, men det är köpt i en fb-grupp för smycken . Har ett själv och gav bort ett till också.
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0