Va´ ju jobbit ju-

-Att handla. Fast det är på nätet. Ont i ändan och musarmen,nacken och axlarna-och änna lite trött i hövvet efter att ha försökt komma ihåg vad det nu var jag skulle ha-   En order till apotea och en till animail.  Bra-ha-saker. Plåster,ögondroppar,trosskydd,öronproppar,våtservetter och lite allmänt bra att ha hemma. Och kattmat och matskålar.
 Tänk att vi har två apoptek här i Bonnby,och inget av dem har mina favoritplåster . 
      Förbaskat bra plåster som inte ger mig ett dubbelt så stort sår där tejpen suttit. Ja,jag har känslig hud. Himla känslig. :-/  De är mjuka och sköna att ha på,de "flärpar" inte, eller sticks/rivs,och gör inte ont att dra av fast jag har orangutangbehåring.  Bra plåster helt enkelt. 
 
Ja, vad mer då- ett par jävligt värkiga dagar/dygn. Det blev Varmt-regn och värme, min favoritkombination. (nu ljög jag)  Jag har sovit dåligt, vilken nyhet. Jag borde aldrig mer säga det,utan påpeka de gånger jag har sovit riktigt gott :-)  Få se nu,det borde ha  varit någon gång i mitten av 90-talet?  Trots bra madrass,bra täcke, bra kudde-öppet fönster,takfläkt, öronproppar och ögonmask.   
 
Nej, nu ska jag "efterse" Retro,fixa nåt ätbart,se KF och troligen resten av säsong nio av Supernatural
 
                 
 
 
Fred//SoP 
 
 
 
Tofflan
2015-08-10 @ 23:38:33
URL: http://tofflan.wordpress.com

Jag handlar också på Apotea sånt som jag inte hittar här i Uppis trots massor av apotek. Gillar Apotea massor! :-)

Svar: Ja, absolut toppenställe:-) Och snabbleverans.
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0