*skriv*

Ja, jag blev ju inspirerad- men nu har jag glömt av vad... 
Jag har fortfarande ont i ryggen,men kan andas utan att grimasera. Och så har jag fått halsbränna! Igår var den så hemsk att det värkte ända upp i käkarna- fy faen vad otäckt.  Det blev ett extra magpiller- lite bättre idag. 
 
Annars är det inte så mycket på gång- jag funderar på att byta plats på skåp och byrå i köket, får se om Sambon orkar hjälpa mig i morgon.   
 
 
Ja, pardon the stök- men så här ser väl hem oftast ut? ;-)   
 
   -och se där, ett av de nya skåpshandtagen v/s ett gammalt-  Alla är bytta nu,det blev faktiskt stor skillnad ! :-)   Jag blir glad varje gång jag öppnar ett skåp eller en låda. Lättroad som racksingens- 
 
Och nu kläms min ischiasnerv åt av stolen så det är dags att lätta på ändan-
 
Fridens // SoP 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0