Gnäll/bilderblogg-

Ja, nu blir det gnällblogg- som vanligt. Nä men- jag har så in helskottajeflingens ont i ryggen :-(  Så där så att hålla mig upprätt gör mig illamående och dyngsvettig . 
 
Så jag kanske skulle ta och köra lite Bilderblogg istället- får se vad jag hittar,jag körde över en del bilder från mobilen härom kvällen. 
 
 
-en riktig höjdare om jag nu får skryta lite. Med vanliga mobilkameran,lite beskuren bara. Tog många bilder,helt otroligt att den satt kvar fast jag gick runt den och Näära-  :-)  
 
Och ,för Ovanlighetens skull- en selfie :-D  - de´du- 
 
 
 
Från när vi var i Värnamo i torsdags-Ja, Äntligen kom jag iväg till ögon ! Och fick dem grundligt fotade ända ner i botten.   Redan när jag vaknade hade jag ögonspik,vilket Inte gjorde trippen njutbar,den var uthärdlig-knappt.  Besökte sjukan, Blomsterlandet (obligatoriskt i Värnamo) ,Erikshjälpen ( när den är öppen samma dag som jag råkar vara där) och Biltema. Köpte skåpshandtag till köket :-)  Och lite annat bra-ha som inte har ett skit med Bilar att göra.  MAX på hemvägen,där jag fotade mig så tjusigt i backspegeln. Sen mådde jag illa hela vägen hem,slängde mig ur bilen när vi kom hem,slängde väskan i hallen och slängde mig över toastolen-Fy Fan. Absolut Nollkul.  
Ärs, nu Gnäller jag ju igen-  *avgår*
 
//SoP 
 
Tofflan
2015-08-28 @ 20:49:19
URL: http://tofflan.wordpress.com

Urfin bild på insekten och verkligen kul att få se hur DU ser ut!!! Mer sånt, roligt!!! :-)

Svar: Ja jag är lite stolt över den bilden- :-D Jamen jag hade ju ett inlägg med massor av bilder på mig för att du var nyfiken ju.. Jag är så hemlig ;-)
Sister of Pain

Carin
2015-08-28 @ 23:38:50

Man har all rätt att gnälla när kroppen inte vill ! Fan vore det väl annars ?

Svar: ja men man kan ju bli lite less på sig själv-
Sister of Pain

Tofflan
2015-08-30 @ 00:08:40
URL: http://tofflan.wordpress.com

Jag är glömsk... Det är bra att du påminner mig om hur du ser ut...

Svar: *haha* ;-)
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0