@@£@£$$€{{][]]}]{[€$@£$£@£€£$€$£!!!!!!

-det där ska föreställa svordomar-  Jag är just nu SÅ J*vla Trött på vårdcentralen-  "Min läkare" verkar vara borta? Jag får telefontider klockan j*vla fucking åtta på morgonen fast det Överallt i mina papper står "Inte före 14.00-Nattjobb" . Jag blir upplyst om inbokad telefontid  fredag eftermiddag. Chans att nån läser nej tack före 08.00 på måndagen.  Recepten jag bett om har jag inte fått,telefontiden var inbokad hos nån läkare jag aldrig hört talas om. Jag bad om förnyade recept, fick en  telefontid men inget svar om recepten var förnyade-  Förbannade satans jävla dynghäckar.  Om nu läkaren slutat/pensionerats/trillat av pinn? Och jag ska ha en ny, kan ingen tala om det för mig då? Och min junikallelse,den har jag ännu inte sett till.  Jag har alltid gått på vårdcentralen här,och tog den som vårdval när jag blivit listad på ett annat ställe-  Det stället Gick Sambon till i flera år, men lessnade och bytte till vårdcentralen förra veckan.
Han fick komma dit dagen efter att han lämnat in sitt papper om att han ville byta dit. För att citrera min goda vän-" är det för att han har kuk eller?" 
 
Så, avsvuren. Även om osvuret lär vara bäst. 
 
Fred? //SoP 
 
 
 
Tofflan
2015-08-10 @ 23:37:23
URL: http://tofflan.wordpress.com

Fy te rackarns! :-( Skitdåligt, verkligen!!!

Svar: Ja,det verkar vara rena katastrofområdet nu- Det har funkat jättebra förut. För det Mesta i alla fall.
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0