oj

-så mycket brevpapper jag har -  Det blev en Liten sortering idag, eller mest bara flyttat från små lådor till lite större lådor. I de där jyskgarderoberna som till slut kom på plats här i datorrummet. Det blev i alla fall lite mer plats här inne- och tur var väl det,för nu har jag släpat in en av mina paprika/chiliplantor hit-det börjar bli kyligt på nätterna.  De papper (och kuvert) som nu hamnade i lådorna är ungefär hälften av det jag har- tror jag-? Nej, en tredjedel är det nog bara,det ligger ju ett par travar inne i bokhyllan också kom jag på nu-det är inte bara kartongen under skrivbordet . Ja jisses- 
 
 
//SoP *som tar sig vidare mot Sverige! via frysen och microvågsugnen*  
 
Tofflan
2014-10-01 @ 19:49:17
URL: http://tofflan.wordpress.com

Men DU! Nu får du lov att skriva ett vanligt, hederligt brev till mig! Maj gadd så mycket brevpapper... :-)

Svar: hur vet jag om jag är hederlig då ? ;-)
Sister of Pain

Tofflan
2014-10-03 @ 21:35:11
URL: http://tofflan.wordpress.com

Äh, skriv nåt ohederligt då. :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0