Socialtanten-

Alltså, sociala veckan.  För eremiten.  I söndags var min granne här på té och tjööta- I tisdags var jag hos henne på shopping , äppelpaj och tjööta- Idag har min vän från bonnlandet varit här med jultidningskataloger, och en massa tjööta. Och så har vi ätit landgångar för jag beställde såna :-) Nommi. Goda och prisvärda. 
Och äntligen har hon skaffat en telefon som kan ta emot foton :-)  Stackars henne,det skulle hon aldrig ha berättat för mig ;-)  
Nej då, jag är inte så våldsam med mms´andet längre.  Jag blev lite less/ledsen över att skicka till tio och två svarade.  Sms och mms tycker jag inte kräver svar/omedelbart svar, om det inte innehåller en fråga. Men någon typ av respons Någon gång vore ju trevligt.
 
Nu ska jag sätta mig i tvfåtöljen och bläddra i jultidningskataloger. Och ta en mugg té :-) Spelar in trean, det på ettan kan jag se i efterhand sen. Digitalboxen är faktiskt en lyx att glädja sig åt. 
 
Fred //SoP 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0