Jag fick en Läkartid-

-och som vanligt får jag boka om den. Inte Enbart pga den tidiga timman de anser att jag ska studsa in, pigg o glad, utan den här gången har jag också en annan tid inbokad då. Fast senare på dagen.  Hur ofta händer det ? Två grejer samma dag? Jag som gör En grej i månaden-ungefär. 
 
I Övrigt, är det värkarnas värkiga värkdag idag.  "Det känns som om någon har försökt ha sönder mig men lessnat o bara hafsat ihop misslyckandet i en hög."   Så skrev jag på fb för några timmar sen .   Verkligen ingen bra dag alls.  
 
Apropå fb, så har jag nyligen gått med i några grupper-språkpoliserna är nog roligast,även om jag då o då stör mig på långa o ganska larviga haranger o vitsar av såna som tycks försöka verka smartare än de är. Men enligt reglerna i gruppen så ska man kunna ta smällar från alla håll så jag får stå ut.  En annan har jag varit med i länge, en fan-grupp av "Doc Martin"/ Martin Clunes   , o jag har mest läst lite då o då, men idag skrev jag ett eget inlägg o undrade vilka länder som är representerade i gruppen , att jag är från Sverige  o att jag ser Doc Martin på dvd . Jösses vad svar det ramlade in ! Majoriteten var från USA - men de från England vaknar  kanske till i morgon ;-)   Roligt att få respons :-)    Jag är inte så van vid att prata  om sånt som intresserar mig med andra. Jag känner knappt några, o de jag känner delar sällan mina intressen. Och ser inte alls så in i helskotta mycket/många tv-serier som jag gör. Därför är jag med i en Hem till gården-grupp också- det är kul att läsa om vad andra tycker, o själv skriva .  Jag måste kolla om det finns någon grupp för Kvinnofängelset- men de är väl så gamla att de inte är aktiva längre..  Förr var jag med i/på en mailinglista där vi pratade om KF- Finns mailinglistor längre ?
 
Nu ska jag inta en Naproxen , fylla  min thémugg o se på lite inspelat från veckan.
 
Fred //SoP 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0