varför...

..säger de alltid " tack för att du väntar" i  telefonköer ?  Vad tackar de mig för? Vad kan jag göra annat än vänta om jag vill prata med dem jag ringer till? De blir ju inte skadade på något vis om jag lessnar o lägger på?  Jag kan ju inte bli skitförbannad o tränga mig före o sparka in dörren precis.. 
 
Mysko- tycker //SoP 
Tofflan
2014-01-27 @ 19:22:30
URL: http://tofflan.wordpress.com

Intressant fundering. Man blir lätt hörselskadad av deras tjat. Sitter man ett tag i telefonkö så uppskattar man tystnad. Men på nåt sätt måste man ju få veta att nån inte har lagt på i andra änden...

Svar: jo de kan ju pipa till ibland så man vet att de är kvar,typ du är kvar i kön, eller dyligt, men det evinnerliga tjatet om att man kan gå in på deras webplatser gör mig galen- ville jag göra det hade jag inte ringt,t.ex- Musik kan driva mig till vansinne med-
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0