men vad jag är poppis-

Tre bloggbesökare per dag. Jaja,finge jag plötsligt hundra skulle jag bli väldigt misstänksam och undrat vad som hänt. Jag slår ju inte precis på trumma för att locka läsare,tvärtom så är jag lite "hemlig" . Men bloggen är ju egentligen en dagbok som kom till när jag lackade ur på lunarstorm för ganska så länge sen ja.. 
 
Jag svär ännu över att inte kunna flytta mina foton från telefonen till datorn,därav så blir det bildfattigt här- när jag efter en himla massa krånglande väl får över ett foto från mobilen till bloggen så ser den för det mesta ganska skum ut :-/   ( Fick just lite support från Samsungs sida på fb- okej, jag provar väl då- ) 
 
I övrigt då? Tänder mina utelyktor varje dag/Kväll- en besvärjelse kanske ?  Plockar lite håglöst i julgrejerna, plockar upp en grej och ser mig omkring-Var... jag har inte plats. Var fanns all plats förra året,frågar jag Sambon. Han vet som vanligt ingenting.   Så det blir mycket som inte blir upplockat den här julen.  
 
Idag har jag fixat till lite på balkongen- så som jag hade satt upp den nya Illstarka LED-slingan har stört mig sen dess- så idag flyttade jag lite på den,la den mer utmed räcket,då ser det inte ut som om jag försöker blända grannskapet (lika mycket) ,och så flyttade jag lite andra vanliga lyktor,och ljusrenarna. Det ser lite bättre ut nu. Nu fattas bara Snö. Och lite julglädje. 
 
Fred //SoP 
 
 
Tofflan
2014-12-18 @ 18:46:14
URL: http://tofflan.wordpress.com

Hoppas du får ordning på bildöverföringen. Jag hade ju samma problem förut, fast annan utrustning än du. Sen köpte jag ny dator och då funkade det igen.

jag läser varje dag - om jag inte är för sjuk eller nåt!

Svar: Hämtade ett program samsung föreslog.Fungerar men det är krångligare :-/
Sister of Pain

Tofflan
2014-12-21 @ 10:15:31
URL: http://tofflan.wordpress.com

Mycket irriterande! :-( Det ska liksom bara funka, tycker man...

Svar: jepp-sladd i,överför-klart :-) Så Ska det vara.
Sister of Pain




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0