paket :-)

Idag kom mina handkrämer- snabba ryck, tack för det eleven.se   . Så uppstod dagens Lyxproblem- vilken skulle jag prova först ?  Jag tog den med granatäpple -luktar fräscht o inte huvudvärksframkallande. Av fyra sorter så är tre nya för mig- bara gamla vanliga lavendel har jag haft förut- många gånger :-) 
 
Så fick jag paket från cdon,snabba ryck där med- och nu har jag Alla de nya säsongerna av Doctor Who ( jag har köpt från den nionde doktorn o framåt)  , sju stycken :-)  Tack för att jag äntligen kunde köpa dem även i denna avkrok av världen. Det har varit tunnsått med utbudet faktiskt. Men de var ju inte på värsta reapriset.  Skit samma, jag är ett fan o då får man ju ta såna smällar ;-)   
 
 
Och i Övrigt då? Ljufvelig höst, städat ute,städat inne, spik i ögat o ont i axelfilén- betalat räkningar nyss- dumt att betala för tidigt ju.   Blir korv till middag , skönt med inspiration :-/  
 
Och katterna är mitt lyckoskratt i själen-  
 
//SoP 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0