jippieej

Jag lyckades kasta min tomma fotkrämsburk,utan att passera  disken först ! Viljestyrka.. Fast där ( i diskhon) stod redan två små schampo/balsamflaskor . Jag fattar inte Varför jag bara Måste spara på sånt där- "bra-ha" Speciellt Små plastflaskor verkar jag ha ett enormt behov av ? Not.   Jag diskar ur niveaburkar,krämburkar av alla de slag,små läppbalsamburkar-  Glasburkar,men där  har jag lyckats stilla mig en smula,eftersom jag numera Vet att jag inte kommer att koka massor av sylt,äppelmos o marmelad o ge bort till alla jag känner. Ändå får jag ett par gånger om året rensa uppe i det skåpet- med glasburkar. Fast små Är bra-ha,för det Blir lite marmelad ibland, vartannat år eller så,  de är bra till lösviktskryddor.  De små plastflaskorna tror jag att jag behöver när jag ska ut o resa, bra-ha- Oh ja, för jag reser ju SÅ mycket-hinner ju knappt hem o vända emellan ju.  Jag Behöver dem också till att ge bort prov av sånt jag köpt o tycker är bra- så mina kompisar också ska få prova o dela min förtjusning- Not. Jag har ju inga kompisar- vem lurar jag, medan plasburk/flask o glasburksförrådet växer. Iofs,är kräm o balsamburkar bra till pärlor- alla pärlor jag har som jag gör-- Ingenting av . I´m a nut- 
 
Pax i ösregnet //SoP 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0